środa, 27 marca 2013

Ikea hackers !

Witam,
Już od dłuższego czasu poszukuje stolika do mojego 'saloniku'. Niestety historia zawsze się powtarza, jeśli jakiś mi przypadnie do gustu to jego cena już nie koniecznie :/ Przełom nastąpił kiedy w Internecie natknełam się na Ikea Hackers. Hakerzy przerabiają tanim kosztem meble z Ikei dobrze już wszystkim znane w wyjątkowe perełki. Wśród z nich znalazłam idealną inspirację i dla mnie ;D przerobiony lakierowany stolik Lack za 39,99 ! W zasadzie do realizacji tego projektu potrzebne są dwa stoliki, że też sama na to nie wpadłam ! Czas wybać się do IKEI ;)
 
Mój faworyt!

 
 
 

 


 
 
 
 
A oto inne pomysły :
 
 
 


 

 
 






 




 
A może mała kuchnia? Proszę bardzo ...

 
Stojak na miski? ależ proszę, jednak w tym wypadku obawiam się, że kontakt stolika z wodą to nie najlepsze rozwiązanie.

 
 
 
Miłego dnia!
 
Diamondsy/Angela

 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz