sobota, 16 lutego 2013

Galerie ścienne / Gallery Wall

 
 
 
Witam,
 
Dziś czas na pierwszy post. Z góry przepraszam za nie dociągnięcia, ale to mój pierwszy blog. Jeszcze muszę się wszystkiego nauczyć, kiedyś trzeba. Każdy od czegoś przecież zaczyna ;)
Oh, od czego by tu zacząć? Coś dla dzieci? DIY? filmów?
Może dziś pokaże Wam kilka pomysłów na własną galerię ścienna. Jest to świetny pomysł na zagospodarowanie pustej ściany, ale nie tylko. Galeria rodzinna we wnętrzu doda nie tylko ciepłego klimatu ale charakteru. Czyż nie lepiej popatrzeć na uchwycone miłe chwile i miejsca na zdjęciach niż pustą ścianę? Ale jak we wszystkim i tu trzeba zachować umiar. Co za dużo to nie zdrowo ;)
    Kolejnym plusem galerii ściennej jest to, że można ją szybko (bez robienia dziur, malowania etc.) zmienić, wystarczy włożyć do niej nowe zdjęcia lub obrazki.
To jak będzie wyglądała Nasza galeria, zależy wyłącznie od Nas, no może jeszcze od metrażu ;) Dla tych którzy lubią symetrię i porządek polecam identyczne ramki, dla tych którzy lubią zróżnicowanie fajnym rozwiązaniem jest nie tylko dobranie różnych kolorów ramek ale i kształtów. Pomiędzy obrazy można np. zawiesić/ przykleić napisy np. Family, Love, Home itp.
Przed zrobieniem dziur, dobrym pomysłem jest przyklejenie papieru w rozmiarach danej ramki i sprawdzenie, czy nasz pomysł z głowy prezentuję się równie dobrze na ścianie.
Ja już swoją galerię za projektowałam, czekam tylko na mojego K. aż wróci z delegacji i zabierze się za robię dziur :) Ja maluję, kombinuję, przesuwam meble ale wiertarki nie ruszam :)

Mogłabym Was zamęczać zdjęciami w nie skończoność ;) Wkrótce mam nadzieję, że będę mogła się pochwalić swoją galerią.

Oto kilka świetnych pomysłów i aranżacji
 
Zaczynamy...
 
 
 
 











 




 
 
Pozdrawiam
Diamondsy - Angela
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Wita, oczywiście, ze nie mam nić przeciwko. Bardzo miło, że moje zdjęcie może komuś służyć za inspirację. pozdrawiam Kasia.
    PS blog bardzo fajnie się zapowiada, a te galerie zdjęć zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyłącz sobie w ustawieniach weryfikację obrazkową, to bardzo zniechęca do dodawania komentarzy. ja zrobiłam na początku tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyłączone ;) Dziekuję za podpowiedź oraz za możliwość opublikowania zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń