niedziela, 3 marca 2013

Domki dla dzieci / Domki do zabawy/ Play houses

Witajcie Kochani,
 
W związku z tym, że wiosna zbliża się wielkimi krokami... no dobra nie spieszy się jej w tym roku. Ja w każdym razie każdy promyk słońca uważam, że to zapowiedź ciepłej wiosny. No cóż tak czy siak już nie mogę się jej doczekać ;) A w związku z tym, planuję nowe projekty ;) Jednym z nich jest zrobienie domku do zabawy na ogrodzie dla mojej córci. Oczywiście i tu po raz kolejny niezbędny wręcz będzie mój K. ;))
Niestety gotowe domki albo mają okropną jakość w ogóle nie porównywaną z ceną, albo sama cena to jakiś żart ! Dlatego postaram/y się wykonać domek hand made, mam nadzieję, że koszty nas nie wykończą ;)
 Nie ma co się rozpisywać, przejdźmy do konkretów. Znalazłam kilka fajnych inspiracji, jednak w dalszym ciągu nie mogę się zdecydować na żaden z nich. Z pewnością połączę kilka pomysłów w jedno ;)
 
 
Przeglądając Internet miałam momentami poczucie, że domki, co ja mówię niejednokrotnie Wille przez duże W to sposób na spełnienie marzeń rodziców. Internet to kopalnia świetnych pomysłów : statki, zamki, wspomniane wcześniej wille, poza tym drewniane chatki i słodkie pastelowe w większości różowe domki. Od koloru do wyboru :)
 
Miłego oglądania...
 
  
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Wiejska chatka
 
 
Aloha ;)
 
 
Play modern
 
 
 
...for boys...
 
 


 
 
 
 
Kilka 'małych' willi
 
 
 
 
 
 
 
Pomysł na domek w domku :)
 
oraz dla tych którzy mają dużo wolnej przestrzeni, są tacy? ja mam zawsze jej za mało !
 
 
Ps. Moja galeria ścienna już wisi i cieszy oko, muszę się tylko zdecydować jakie zdjęcia wywołać. W wolnej chwili pstryknę kilka zdjęć i nie omieszkam się 'pochwalić'. ;)
 
Miłego dnia :)
 
Diamondsy / Angela
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. W swoim czasie znalazłam takie cuś: http://bryla.gazetadom.pl/bryla/1,85301,8286635,Maly_wielki_domek.html
    Chyba nie jest trudno takie cudeńko wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję raz jeszcze za link , każda podpowiedź i inspiracja jest na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń