niedziela, 17 lutego 2013

Pomysły na pokoik dziecięcy / Baby's Room Ideas

 
 
 
Witajcie,
Oczekiwanie na dziecko to wspaniałe chwile. Wreszcie można wdrożyć w życie nasze plany o tym jak ma wyglądać pokoik naszej pociechy. Niestety wówczas nasze wyobrażenia spotykają się z rzeczywistością. Metraż mógłby być większy, a nie wszystko co ładne jest praktyczne i na odwrót nie wszystko co praktyczne będzie pasować do naszego pomysłu.
Ja już pokoik mojej 2,5 letniej córki malowałam 3 razy. Po pierwszym USG na którym można było podejrzeć dzidziusia ukazał się chłopiec. Oczywiście nie słuchając nikogo ja już chciałam dekorować. Na kolejnym USG wyszło, że będzie to jednak dziewczynka, a więc róż. Następie stwierdziłam, że za dużo różu, a przyklejać tapet wręcz nienawidzę, więc ręcznie namalowałam białe pasy. To z pewnością nie jest ostateczna wersja :) Oto zdjęcia sprzed kilku miesięcy:

Wnętrza, Pokoik mojej 2 letniej córeczki Nadii - Witam,
Od jakiegos czasu z przyjemnością wchodzę na deccorię i podglądam Wasze świetne pomysły na urządzenie wnętrz. Nadszedł czas...
PS. na co dzień w latarence nie ma świeczek, tylko świeczki led.

Wnętrza, Pokoik mojej 2 letniej córeczki Nadii - Witam,
Od jakiegos czasu z przyjemnością wchodzę na deccorię i podglądam Wasze świetne pomysły na urządzenie wnętrz. Nadszedł czas...
 
Wnętrza, Pokoik mojej 2 letniej córeczki Nadii - Witam,
Od jakiegos czasu z przyjemnością wchodzę na deccorię i podglądam Wasze świetne pomysły na urządzenie wnętrz. Nadszedł czas...
 
Łóżeczko zakupione w Czaczu za 60 zł ! wyczyszczone i przemalowane. Meble IKEA.
Materiał na uszycie rolety rzymskiej kupiony, tylko jak to zrobić?! :)
 
 
W inspiracjach można znaleźć sporo pasów, barokowych dodatków, gwiazdek, poza tym sowy, drzewa, no i oczywiście dżungle.
 
Mięta idealnie się sprawdzi, by przełamać biel z różem
 

Brąz to dobry pomysł dla tych którzy nie chcą przesłodzić pokoiku
 
 
Odpowiedni odcień szarości + dodatki wcale nie sprawią, że pokoik będzie ponury







 
 
 

 


















 
 
 


 
 
 
 
 
Pozdrawiam
Diamondsy / Angela
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz